Lilla Frugan, dags att säga adjö.


Gammal bild

Heeeeeejsan!
Idag efter skolan, när jag skulle cykla hem.
Så började Jona springa efter cykeln, då för att komma
undan, svängde jag av vägen och kom till några andra
kompisar. Då joyna jag dom och gick till fontänen. Dom
flesta blev blöta särskilt William och Rasmus xD
genom blöta. Vi andra bara stänkte på varandra.
När jag skulle ta vatten med händerna, så lutade
jag mig över fontänen då William kom bakom mig och
försökte putta i mig! Då skvätte jag vatten i hans
ansikte och snubblade bakåt. Slog i hälen i ett trapp-
steg typ. Aj. Så när jag kom hem så letade jag, och
fann ett bandage. Fuck you, William xD Ja,ja. Yoga
ikväll och nu är Pelle Plutt ute och skuttar.
Pözzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0