Jag vill ha; Vårjackor

(Alla är ifrån Nelly.com )
Armand Trenchcoat SEK 799, Mango - NELLY.COM Armand Trenchcoat SEK 799, Mango - NELLY.COM
Färg: Beige och mörk blå. Gillar: bältet och den ser
ganska tunn och enkel ut att ha en vår/höst dag. Och den
e hottie! Kr: 799 från Mango. Namn: Armand Trenchcoat.
Gaby Jacket SEK 1195, Elvine - NELLY.COM
Färg: Mörk blå. Gillar:Den stora - nästan som en kjol -
där nere. Att den har en luva och att den slutar som den
slutar på armarna. Kr:1195 från Elvine Namn: Gaby Jacket.
Ryan Jacket SEK 599, Vero Moda - NELLY.COM Ryan Jacket SEK 599, Vero Moda - NELLY.COM
Färg: Beige och grön. Gillar: Att den är kort men gillar inte att den inte har
någon dragkedja. Den ser lite plastig ut men annars tycker jag om själva
modellen. Kr: 599 från Vero Moda. Namn: Ryan Jacket.
Kabul Jacket SEK 799, Object - NELLY.COM
Färg: Svart Gillar:Alla silver knappar, snören och sen dom korta
armarna. Men dom kan även vara en nackdel när man fruser.
Gillar även kragen. Kr: 799 från Object. Namn: Kabul Jacket.
Jag vill ha en kort jacka eftersom jag vill kunna springa i den.
För i vinter-jackan kan jag inte springa och det gillar jag inte!
Jag vill ha en mörk och den ska vara snygg. Gärna lite annorlunda
men det är svårt att den ska vara snygg samtidigt. Men man överlever.
Jag vill ju delvis passa in i... Ekliden :S
----> nu känner jag mig som en mobbad människa <----
Haha, nee då. Men iaf...
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0