I´am like, you like

Hääääääääääääääääääy!
Som jag brukar skriva när jag chattar med folk xD
Nu har jag kommit hem ifrån cykel turen, det ändå
jag fick var ont i huvuudet xD Jag har låtit Ture och
Pelle Plutt nosa på varandra (kaniner), Ture är hur
snäll och lugn som helst, men Pelle Plutt får några
kanin-ryck ibland och flyger iväg xD Nu är han iaf ute
igen i en lite mindre hage. Gämfört med mina kaniners
hage, typ evigheters stor xD Nee, men gansak stor
ändå! Nu Sms jag också med Jonna och hennes Pappas
bil har typ gått sönder så nu åker hon Bärgnings bil!
Stackarn xD Lägntar til imorgon då Jag ska rida!!!!
I LOVE HORSES AND ATHER ANIMALAS FOUREVER!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0