Hjärtat brister hur fort jag ser dig.

Min dörr (O.o)
Heeej, Ninerna!
Har fikat med grannarna, tagit ut Pelle Plutt och nu skriver jag på min nya
berättelse. Ännu en till (^.^) fast en berättelse, en lång en =) (Vad många
smileysiar det blev da) Hoppkursen var under min förväntan, jag trodde
inte att alla som var ynge än 10 skulle komma. Men, det gjorde dom! Vi var
åtta stycken, två vågade inte hoppa, två var i bakgrunden, två var på stor-
ponnysar och en var en tjej som skulle hoppa så mycket högre än andra, på
Spader. Spader KAN ju hoppa, men HON kunder inte hoppa! Hon hoppade/
åkte kanske 60cm, men det såg inte ut som hon red. Bara hängde på hästen.
Inga bra bilder, inga bra hinder, inget bra lektion. Mamma tycker det är bättre
att betala för en privat-ridlektion, och det kanske jag gör. Vi får se =)
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0