Hästtokiga jag

Red Borken pojken idag. - klick -
I vanliga fall brukar han hoppa över bomar och
tvär svänga/stanna i galoppen men han tvär svän-
gde/stannade bara en gång! Han gick inte så bra i
början men efter några galopp varv i båda varven
så gick han riktigt fint! Vi tränade bommar och olika
gångarter. Också volt o fyrakant.Tex trava över bommar sakta
av till skritt skritta något steg och sen trava igen över
dom sista  bommarna. Nästa gång ska vi hoppa <3 När som
helst kommer mammas kompis Petra o hennes familj till
oss och två små vall hunds valpar! Det är bara det
lillasyrran e rädd för hundar och valparna ska vara
väldigt busiga xD Och sen ska jag ju spela in Vam-
pire diaries ikväll <3 Kommer nog annars missa den.
Sen har jag oxå anmält mig till hopp-träning under
påsklovet en lördag. DÅSKAJAGKOMMAÖVERHOPPFIBIN!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0