Häst är bäst

Jag är riktigt j*vla hästgalen för tillfället. Jag retar eller
"påminner" mina föräldrar att jag vill ha en häst 24/7
och jag skojar inte! Dom har tom slutat lyssnat på mig!
Hehe, jag är beroende. Men bättre det än knark! Nästa
gång ska vi iaf hoppa och nu ska ni få en oredentlig häst bomb.

Den klassiska, när jag rider Islandshäst <3

Denna sitter uppe -förstorad- på väggen. Chili från Velam <3

En ett-årigt Islandshäst-föl från Kalaset.

MOBBA INTE! Jag är typ nio...

Fortfarande Islndshästar, Agnes häst på Kalaset.

Första (o än så länge sista) gången jag red (Sadrak Tack Maja) Mynta- Velam.


Min Isolde <3 <3 <3


Tisse, från Ridlägret 2010 <3 <3 <3
Jag tycker det kan räcka, 8st... Men det blev en del o ingen
är redigerad!! Förutom två, som har mitt namn på sig.
SÖKER SKYPE VÄNNER. Va tvungen... Men tyvärr har jag inga
nya foton eftersom man inte får ta foton i ridhuset o min
Mamma (fotosnubben i familjen) inte följer med så ofta, hon
gillar dom (hästarna) inte men har respekt för dom.
Men på Påsk ska hon följa med när jag har extra hopp-träning!
Då kanske, då kanske ni kan förvänta er en till bomb <3
Pözzii


Kommentarer <3
Postat av: MAJA SÄGA MU

klara det där är mynta, inte sadrak.. o.O

2011-04-05 @ 13:50:27
URL: http://deadarmy.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0