Har folk inget bättre för sig?


Kusinernas hund hälsar!

Hej, hej!
Har gjort många inlägg än så länge men
denna dagen kommer vara bäst! Har
varit och ridit, skit kul! Red två gånger
medan ena kusinen o äldsta lillasyrran
red fyra xD Både minsta lillasyrran och
minsta kusinen är nu hästtokiga xD Kusinen
vill börja rida men hennes Mamma tycker
det är för dyrt oh det förstår jag! Nu
har iaf min minsta lillasyrra bestämt sig
att rida, hoppas hon får det. Skulle
vara såå kul att ha någon att prata
"häst" med =) Än så länge får jag hålla
allt för mig själv... Men ja,ja! Fick iaf
leda flera gånger med dom och dom
vågade prova på Trav (Föra att vara
första gången dom red, så var dom
väldigt modiga!) Nu ska vi chilla lite
och senare blir de shopping på hög
nivå! xD Bilder kommer!
Pözzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0