Gymnasium

Hej hej!
Nu har jag blivit lite framtid beroende xD
Jag vet inte vilket gymnasium jag vill ta. Jag vill ha både en Ekonomi utbilding och Djur-utbildning. Helst vill jag kobienera dom, annars börjar jag med Ekonomi och tar sedan djur. Så att jag kan typ deltids jobba med Ekonomi medan jag pluggar, om det går. Men det kommer ta en en stund xD Jag vill också helst plugga utomlands en stund, för att lära mig om olika miljöer och språk. (Oh, ja. Jag har planerat hela min framtid xD NÖRD) Men jag vet inte om jag ska ta Lantbruk istället för djur, för det ingår Ekonomi i Lantbruk (?). Men då blir det inte så mycket djur, ju! För när jag blir stor vill jag jobba och tjäna bra i Ekonomi och ha en häst eller jobba som Ridlärare. Jobbigt värre xD Just nu vill jag gå på Ekonomi på Nacka pratiska gymnasium och på Djur på Strömsholms häst-gymnasium. (Djur inebär alltså djur eller häst-utbildning) Stora planer! Jobbiga planer!
Pözzii


Kommentarer <3
Postat av: cornelia

fin blogg :)

2011-04-26 @ 12:09:38
URL: http://corneliaochgucci.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0