Fot Makeover

Min lillasyrra som rider, jag har klippt bort lite av mig ^^
Hem, ljuva hem.
Kom nyss hem och mina tår fick en liten fot-makeover
medan jag vänta på datorn. Jag missförstod färgen
som den blev ill-rosa! BLÄH. (Enligt mig) Så ikväll ska
jag skrubba och tvåla in mina smutsiga fötter, ta bort
den nyvarande nagellacken och sätta på ny. Så att jag blir
fin nu när man börjar gå barfota och i tunna skor =)
STEG:
1, klippa tårna
2, ta bort smuts under naglarna
(2,5 , smörja in dom i citron)
3, måla dom
4, skrubba/bada fötterna
5,  sätta på mer/ny nagellack.
Det där med att smörja i citron gjorde en kvinna på
stranden i Vietnam på mig och nagellacken höll i två
månadet MINST! Så det skulle jag ha gjort. Jag kanske
gör om allt ikväll och gör det bättre. Vi får se...
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0