Finnar?

Jag har finnar, röda prickar i ansiktet.
USCH! Men nu undrar jag vad jag ska
använda emot dom? Jag har någorlunda
mycket men jag ÄLSKAR choklad. Och
jag få finnar av choklad. Det e sant.
Vad är det som gäller? Det står emellan
Basiron AC och Clearasil, Clearasil
fungerar på mig, men fungerar Basiron
AC bättre? Det sägs så på olika Forum
att "Clerasil fungerar inte, man får
bara tor hud!" och då brukar dom
ofta tillägga "Men Basiron fungerar
jätte bra!". Jag vet inte..........?

Basiron AC 5%, det min Pappa är o köper åt mig nu =)

Clearasil som jag hade och det fungerade.

VAD SKA JAG VÄLJA!?
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: Maja.

sv: haha tack klara xD<33

2011-04-11 @ 20:49:42
URL: http://deadarmy.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0