Ett rött minus

Blommar betyder VÅR!
Hej hej!
Idag va Juniorernas killar och simmade/bada
i Erikdsdalsbadet medan vi Tjejer hade Tjejsnack.
Vi skulle skriva ner frågor på papper i grupp, vi
flummade bara. Eller dom flummade jag tittade på.
Jag är som sagt inte så flummig av mig. Dom ända
frågorna dom skrev ner var om 42, eller dom typ
20 stycken xD (42= Meningen med livet i en film).
Och nu ska jag börja med detta, jag börjar imorgon!

1a bilden: En bild på dig själv.

2a bilden: En bild på någon du umgås med mycket.

3a bilden: En bild på ditt/dina husdjur.

4a bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.

5a bilden: En gammal bild på dig själv.

6a bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

7a bilden: En bild du aldrig lagt upp.

8a bilden: En person du saknar.

9a bilden: En bild på en/flera sak/er som betyder mycket.

10a bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.

11a bilden: Nån du kan berätta allt för.

12a bilden: En bild på din vardag.

13a bilden: Du och nån klasskompis

14a bilden: En bild som påminner dig om gamla tider

15a bilden: En person du vara med.

16e bilden: En bild på en gammal hobby.

17a bilden: En bild på en ovanlig tid.

18a bilden: En bild på din fritid.

19a bilden: En bild på din dator.

20a bilden: En bild på dina närmaste.

21a bilden: En person som alltid ställer upp för dig.

22a bilden: En bild på en tid du saknar.

23a bilden: En bild från i somras.

24a bilden: En bild som gör dig glad.

25a bilden: En person som alltid gör dig glad.

26a bilden: En bild på någon/några du alltid har roligt med.

27a bilden:En bild du alltid skrattar åt.

28a bilden: En tokig bild.

29a bilden: Den nyaste bilden på dig själv.

30a bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Pözzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0