Ett försenat inlägg

Hej, hej! Idag så åkte jag, Agnes, Leone, Hanna,
William och Sacka till Globen för att få gratis glass
hos B&J. Vi tog två gånger där oh sen åkte vi till
Segelstorg men där hade dom redan stängt. Jag
och Agnes åkte sedan till slussen o byte från tåg
till buss till skolan. Då jag hämtade cykel och sen
cyklade hem till Agnes. Vi bytte om o gick sedan på
ett Core-pass på S&F. Sen cyklade jag hem och fick
hämta lillasyrran på en gång. Då träffade jag en gammal
dagis-fröken och då pratade vi om hästar. Nu har jag
letat efter ett stall som ska typ heta "Månskensbacken"
och ligga i  Rensättra. Men jag hittar inget stall på
Google! BLÄH. Nu e jag skit trött så:
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0