Du kan inte gå egenom en vägg.


Mynta, (bild tagen av min förra mobil = dålig)

Tjenare!
Lillasyrran o Pappa stog utanför min
dör och prata halv sju i morse! Dom
väckte mig... Alltså för en timme sen
men iaf. Så nu ligger jag förre i schemat
"morgon-schemat". Så jag valde att blogga
och vara inne på FB, inte för att någon
annan är det. Laddar även min Ipod
medan jag ändå håller på. Idag är det
dubbel-pass Matte, No och sen Eng. BLÄH.
Har inte fått mina Matte-uppgifter än för
perioden :S Måste ha dom idag annars
kommer jag inte hinna... Om en månad
och prick två veckor fyller jag år! Yayh xD
Bussen går om en halvtimme o måste
packa ihop sakerna till skolan, öva Svenska
och lite annat smått o skit xD(märk att jag
inte så gott) Detta blev långt O.o
Pözzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0