Det är is-varmt ute

Skärpan blev på hagen bakom, mig o min lillsyrra.
God morgon!
Klockan är kvart i tio och jag har varit uppe från
klockan åtta. Läste en halvtimme i den nya boken
Cirkeln som är bra =) Har läst 11 kapitel redan O,o
(Maja, du ska få tillbaka din bok.) Det är varmt ute
men det blåser lite kallt. Ska kanske passa på att gå
ut med Sacha idag, annars har jag massor att göra.
Mina föräldrar har i alla fall godkänt mina skor, skönt.
Har lust att göra något riktigt flummigt idag men venneh.
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: frida

hejsan! Jag tänkte bara berätta att jag har nu skaffat en ny blogg, förut bloggade jag på "pahastensrygg" med en kompis, men jag kände att jag ville skffa en egen. Så kika in på min blogg och jag bjuder på bilder,tips och välskrvina ridpass. ha det bra!Frida

2011-04-21 @ 15:20:04
URL: http://hankallasemi.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0