Cykel tur

Pelle plutt, en tre årig Dvärgvädur.
Hejsan!
Freddi har lämnat Pelle Plutt och nu åkt. Jag
och min Mamma åkte till en djuraffär för att
fråga om man kan köpa en till kanin till mina
två kaniner, men hon kunde inte svara. Utan
hon tyckte att vi skulle komma tillbaka på Måndag
då det är en som har en kaninuppfödning
som jobbar där. Så på Måndag har jag något
att göra. Nu ligger Pelle Plutt i mitt rum i sin
bur och sover, eftersom vi snart ska åka
(hela familjen + lillasyrras kompis) till något
fik. Mums =) Sedan kommer jag väll tillbaka
och gosar med mina kaniner <3 Imorgon
är det ju hoppkurs (ridning, så att jag inte
förvirrar er xD), kul! Förutom att det typ ska
vara massa småtingar med typ den minsta är
född 2003 :( Jag och en annan tjej kommer vara
störst medan min ridlärare sa att den skulle
passa mig! BLÄH, men jag hoppas det går ändå.
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: Hamreryttarna - Ellinore

söt nin:D

2011-04-23 @ 22:48:32
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0