Bilder på ridningen i Söndags


Jag hade Mixa ^^

FAIL

Efter ridlektionen


Kunde, men ville inte lämna mina kaniner mer än 1,5 timme
nu när jag ändå är hemma. Jag gick til djuraffären och frågade
om jag kunde skaffa en till kanin nu, och ja, men helst en
Kastrerad hane i så fall. Och då passade jag på att fråga om
att "Ture har blivit mindre än vad han äter" Då sa hon att han
troligtvis hade Mask :S Då Tyckte hon att jag skulle köpa något
medel osv. Att man skulle mata både Klara och Ture eftersom
dom äter samma mat och så. Stackarn , om jag bara hade frågat
om det tidigare. Han har vårit jätte smal jätte länge nu! =(
Hoppas han kryar på sig när vi har gett honom botemedlet!
Bilder på Pelle Plutt kommer!
Pözzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0