Bilder från dagen!

Digital boxen bestämde sig för att gå sönder
för stunden när vi såg på film igår. Så vi gick
och la oss istället. Så imorse fungerade det inte
heller men nu. Så äntligen kan jag blogga!
Var på Voodoo (stavas?) utställning och köpte
sedan en själv också =) Som mobil-ring. FIn
fin. Nu lite bilder och sen mer om dockan.
Dom hade kycklingar där som man fick hålla <3
Fler kycklingar...
Något skumt hus :S
Och nu till dockan!
Och mina syskon köpte var sin också =)
Vilken är finnast?

Så här står det om min docka:
Tinna Horsepower,
hjälper dig att bli en fantastikst ryttare.
Hon för dina hästar lyckliga och din dag
i stallet blir alltid speciell. På tävlingar
ser hon naturligtvis till att du kommer
några extra poäng från domarna.
HOn är en tävlingsmänniska som
älskar hästar, att bara vara i stallet
och andars Halm och Häst gör henne
lycklig. Hon är en riktigt Elit-ryttare.

Påpeka att hon har ridkläder och spö
i handen xD Henne ska jag ha med till
stallet på Söndag då det är hoppkurs.
P.S Denna blogg kommer nog handla mer
om kaniner om jag får fler, kaniner
och hästar ^^ Men det är bara bra!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0