Bild 3, en bild på din/dina husdjur.

Tilda/lillasyrran och mina två kaniner Ture och Klara.
Ture:
Ture är en 7 årig Dvärgvädur Kanin, snart åtta. Han är
nyfiken och gosig. Gillar att rymma och gräva. Han
är den som alltid kommer fram och hälsar, vill bli klappad.
Klara:
(Jag har fått kaninerna så jag har inte döpt henne)
Klara är också sju år, snart åtta. Hon är skimmel/
vit/grå pch är ganska blyg men när hon väl är
i famnen så är hon jätte gossig.
Kaninerna:
Jag fick kaninerna av en granne för fyra år sen.
Dom första dagarna var jag jätte glad och gossade
med dom. Men sen med åren har dom blivit mer
och mer onintressanta. Men i genomsnitt lever kaniner
bara åtta år, alltså är detta sista året =( Så det
ska bli doms bästa o sista år. Eller jag hoppas att
det inte blir doms sista år! Dom kommer nog leva
en bra stund till. Eftersom det fortfarande känns
som om dom är 3 år xD Dom är nog mina sista o första kaniner.
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0