Välkommen till min nya blogg!

Heej!

Det är jag. Klara. Som äger denna lustiga blogg. Varför skriver jag lustig? Ju för jag tanker inte skriva Skum, dum Eller onödig blogg. För det e den inte e det. Den är alldeles lagom, för mig. Jag bloggar inte för att du vill ha nått att göra när du kommer hem efter en jobbig skoldag. Jag det gör inte  för att någon ska jävlas Med "Anonyma" kommentarer. Jag det gör för att jag gillar att, skriva om mig och min vardag. Jag tycker bara det e allmänt skönt. Men om du inte fattar det, så kan du lämna bloggen och så långt bort från denna glömma den för alltid. Ju ... Nu kanske jag låter väldigt otrevlig och dum, men jag varnar er bara. Inte som om jag kommer hem en hemsk dag och slår ner dörren and knivhotar XD Jag e egentligen  ganska lugn, tyst och snäll människa ... Ju, dom flesta tycker faktiskt att jag e väldigt mordisk. (Varning: detta låter ännu mer mordisk) Jag gillar bara att se folk i ögonen när dom e rädda för mig men egentligen brukar vara SÅ himla jävla tuffa och duktiga. Jag gillar att se egoistiska ungar vara rädda för mig. Det, som sagt låter det inte så snällt... Aja =) Jag rider en gång jag veckan (fredagar) och sen hund-kurs på Tisdagar. Jag e 12 ÅR och bor i Stockholm i villa. Jag har Två Kaniner, Klara & Ture. (Kommentera integ Klaras Namn). Jag har många kompisar och halv bästis, Freddi. Mamma, pappa och två småsyskon Tilda & Moa. Jag har spelat fotboll sen jag va 6-7 ÅR och slutade this terminen. Jag  ska Börja Jobba som småglin fotbollsdomare för 11 och 7 - manna. Kommer att få mycket i Betalt =) Och det behöver jag för att kunna gå på ridläger på Gotland i sommar and MCR (My cemical romance) Konsert i Mars <3 Jag gillar MCR and Paramore and båda e punk =) Fast jag klär mig mer åt fjortiz hållet XD Och det vet jag inte varför, men vem vet egentligen varför man ser ut som man gör? Ingen.

Nu har jag gjort 351 ord. Det får räcka XD Ni vet iaf lite om vem jag e och hur jag e =) (<--- Diggar smiley) ... Jag har nu oxå www.klarro.blogg.se förut har jag haft webblogg.se. Och snart kommer ni att fatta att jag reser till Asien den 20 december and kommer hem den 17 Januari, så jag kommer inte vara så länge på denna blogg. Utan provar bara att ha två 8) . (Det blev 448 ord XD Typ)

/ / Pözzii <3


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0