sÖtiz

Min lilla sötiz =)Älskar honom i allt och lite till.
110 procent (!) eller mer O.o Diggar honom HÅRT!!
Ni som är efter och inte vet vem Han e så e Han
Gerard Way som sjunger i MCR eller
My Chemical Romance <3
E Han inte beeesstt (?) Ju absolut!!
Önskar att jag kunde gå på doms konsert den 18 Mars :S
Men vill ju inte gå ensam... Måste hitta någon snabbt som Fan!!

Pözzi (på er och på) Min sÖtiz
Undra om Vidoen funkar (?) Vi få se XD

Kommentarer <3
Postat av: MAJA SÄGA MU

jag tror biljetterna är slut evulface fast.. jag kanske kan fånga gerard i en påse efter konserten och ge honom till dig.. fast.. då vill jag ju också ha han.. ööhhh..



DILEMMA DAGS O.O

2010-12-19 @ 19:06:08
URL: http://deadarmy.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0