sista, jag lovar.

Heeej!!
Sista inlagget harifran, jag lovar.
Idag aker jag vidare till Kambodja dar vi ska fira
Nyarsafton po en restruang som heter Friends.
Som hjalper barn po gatorna att fa lara sig att
tex lagga mat eller laga mopeder. Dom far oxo
bo dar och far mat dar. Det e nice! So nu chattar
jag med Saga po MSN (i sverige e klockan 4:30 po
 morgonen!) och har nyss skickat ett
mail till mig sjalv XD Om natt hemligt (julklapp)
Har e klockan 10:19 po morgonen och jag
sitter vid en dator po hoteller och po Yougurt
stallet igar so kunde man vara inne po Facebook!
Jag kunde vara social!! O.o Yay!! XD he he...
Detta ar sista dagen po 2010 och jag e nojd att kunnde
 meddela er det =) fast jag far ju 2011 tidigare an er.
Nobs XD 6 timmar tidigare!! Mwo ha ha ha...
Nee nu borjar jag bli mordiskt, neeeeee.
Saknar er hemskt mycket och den anda sociala e Saga!
Hej do !!


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0