Julstämning x)


Galna jag XD

Heeej x) ( <--- Ny smiley I like!)
Som sagt hann jag nu säga Hej då utan Amanda, fast med Tilda (lillasyrra)
Nu ska jag åka och ha kul i en månad - att jag är den ända i min ålder. Det finns
en 14 årig kille och Tilda o.O Jag komma dö! Om inte killen e typ snäll :O
1 på 1000 att det händer, men det kanske det gör O.o  Nu ska ni iaf på julstämning !
Med Last cristmas och Tänd ett ljus x)

Last cristmas med Cascada ( ingen anning vem hon e (?))

Tänd ett ljus med (?) och jag har haft den på hjärnan hela dagen! Den är till er =)
Wilma loggade just in på Facebook XD Ofta en halvtimme tidigare än dom skulle sluta o.O Hon var visst sjuk XD
Glöm nu inte bort mig! Vi ses om en månad x)

Pözzii!!! God jul & Gott nytt år !!!


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0