Än en gång

<3
Heeej =)

Nu har jag bestämt att när jag säger "hej då"  på måndag
(ska ju resa bort till Asien i en månad prick) så säger jag hejdå på
riktigt till www.klarro.blogg.se. Jag ska blogga här på www.kamie.blogg.se
istället, men som vanligt behåller jag den andra bloggen så länge. Men
tills på måndag så bloggar jag där också + att dom hade glömt min mobil =(
Så den får jag sen när jag kommer hem den 17 januari... Bajs, AH!
Ja ja .  Nu börjar Julkalendern XD + att jag fick Isolde i går och vi red
barabacka och vi hoppade och flög hit och dit på hästen XD Till
och med så ramlade fyra st av hästen, när dom tex hoppade högt
eller svängde och började skena XD
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0